Székely Szidónia Alternatív Egészség

Székely Szidónia Alternatív Egészség

Barátság!

2015. június 02. - Székely Szidónia Kineziológus


Megnéztem mit mond erről a Wikipédia:

A barátság az egyik emberi kapcsolat, mely emberek között alakul ki több örömteli találkozás, beszélgetés által. Jellemzi a kölcsönös elfogadás, rokonszenv, szeretet, bizalom, szövetség, együtt érző képesség, nyitottság, törődés.

Aztán elgondolkodtam, szerintem miért működnek az én baráti kapcsolataim 30-33 év óta? 

Bevallom nem tudom, egyet tudok mindegyikünk különböző, gondolkodásra, természetre, életvitelre és mégis működik. Még az sem igaz, hogy mindenben egyetértünk, de elfogadjuk a másikat és ha nem is értünk egyet, legfeljebb elmondjuk, de nem vitázunk, nem akarunk okosabbak lenni. Meghallgatunk, segítünk, segítséget kérünk, odafigyelünk, megértünk, együtt örülünk, együtt nevetünk, nem telepszünk egymásra, de ha kell ott vagyunk. Nincs harag, nincs féltékenység, nem turkálunk egymás magánéletében, pénztárcájában. Megtisztelő, ha elmondjuk egymásnak a titkainkat, érzéseinket. Mindenkinek meghagyjuk azt a jogot, hogy azt gondoljon, abban higgyen és azt csináljon ami szerinte a legjobb, még akkor is ha nagyon nem értünk vele egyet.

Mindig nagyra becsülöm a barátaimat, mindegyik óriási utat tett meg, csodálatos dolgokat vittek véghez és soha nem felejtem el azt a sok segítséget amit tőlük kaptam. Már nem járunk össze hetente, nem beszélünk naponta, de remélem ők ugyan annyit gondolnak rám, mint én rájuk, és azt viszont tudom, ha szükségem van bármilyen segítségre ők ott vannak, számíthatok rájuk csak egy telefonomba kerül. Köszönöm nektek, hogy vagytok!              

Boldog vagyok, hogy vannak jó barátaim és nem adnám őket semmiért! Remélem minden embernek van több IGAZ barátja olyanok, mint nekem !!!

Ha úgy gondolod, hogy te meg tudod fejteni mi a titka az igaz barátságnak akkor írd meg nekem.

https://www.facebook.com/gyorkineziologus?ref=hl

http://www.gyor-kineziologus.hu/
 

kutya-macska.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://szekely-szidonia-alternativ-egeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr107505352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása