Székely Szidónia Alternatív Egészség

Székely Szidónia Alternatív Egészség

Irány a cél!

2015. október 01. - Székely Szidónia Kineziológus


"Ismerem céljaimat és tudom mire törekszem.
Minden cél mérföldkő a végső rendeltetésem felé vezető úton!"

Most nem arról szeretnék írni, hogy milyen fontos a céljainkat leírni, megtervezni és elérni.
Most arról írok, hogy az út ami odavezet az milyen csodálatos és mennyi munkával jár. Hogy sok időbe telik és sok akadályon kell végig menni, amíg a közelébe érünk.

Mindig igyekeztem úgy élni, hogy az ne legyen unalmas, mindig olyan ember voltam, ha nem volt problémám, akkor csináltam magamnak. Azt mondtam: ha nincs gondom unalmas az életem.

Voltak " céljaim" lakás, társ, sok pénz, jó munkahely.

Akkor azt gondoltam ezek nagyon fontosak az életben. Aztán megtanultam, a fiamtól és a menyemtől, hogy a saját lakás nem  is olyan jó dolog. Csak adósságba vered magad és nem tudok mobilis lenni és ha elveszítem a munkámat belerokkanok, mert elveszi a bank. Ha bérlem, akkor el tudok költözni egy kisebbe, olcsóbba.

A társ, hát azok is voltak, de a kérdéseim?  Miért csak a gyenge pasikat vonzom be, akik szegények, hazudnak, csalnak  és nem tudnak megbecsülni, csak kihasználnak stb.?

Sok pénz:? Hát igen, az soha nem volt,  mindig volt annyi, amennyi kellett, de ha nem akkor voltak olyan emberek, akik adtak  kölcsön és akiknek ezt most meg is köszönöm. De ha kicsit jobban ment, akkor gyorsan el is költöttem.

Jó munkahely?  Sok különböző munkát végeztem, mindenhol szerettem egy ideig, de mikor már sokáig ugyanazt kellett csinálni, meguntam, már nem volt kihívás számomra. Újat tanultam és új munkahelyet kerestem. Sokat tapasztaltam és sok emberrel megismerkedtem. Volt sikerélményem és lettek nagyon jó barátaim.

Nem találtam az utamat, kerestem itthon és kerestem külföldön is. Sokszor kezdtem újra és szinte mindig visszakerültem  hasonló szituációkba.

Már régen  gondoltam, hogy változtatnom kell magamon, de nem tudtam hogyan. Mindig olvastam motivációs könyveket, de alkalmazni nem nagyon tudtam.

Aztán úgy 50 éves korom előtt egy kicsivel, sok minden történt az életemben, halálesetek, betegségek.

Hirtelen döntéssel elhatároztam, hogy megváltoztatom a gondolkodásom és megismerem azt az embert akivel együtt kell élnem jóban-rosszban, egészségben- betegségben, szegénységben-gazdagságban:  MAGAMAT!

 Hosszú utat tettem meg, ami nem volt könnyű, de mindig voltak mellettem jó emberek és az Úr mindig segíti utamat.

Lett célom és lett hitem, már csak mennem kell az úton! Nem tudom meddig tart időben, milyen hosszú és milyen egyenes, de tudom, hogy minél erősebb a hitem, annál egyenesebb az utam.

Soha nem késő elindulni ezen a csodálatos úton egy csodálatos cél felé.

Tedd meg az első lépést, segítek ha kéred!

Írta: Székely Szidónia

info@gyor-kineziologus.hu
Telefon: 30/416-8446
www.gyor-kineziologus.hu

 landscape_of_the_seychelles_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szekely-szidonia-alternativ-egeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr627875854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása