Székely Szidónia Alternatív Egészség

Székely Szidónia Alternatív Egészség

A BIZONYTALANSÁG!

2015. szeptember 11. - Székely Szidónia Kineziológus

 


Eddig nem gondoltam arra, hogy a bizonytalanság érzése, mire képes az ember életében.

Most 4 hónapig bizonytalanságban éltem, nap mint nap azon gondolkodtam, hogy egy másik ember segít-e majd nekem. Úgy éreztem függök tőle a kezébe tettem az életemet.

Elképzeltem, hogy megteszi majd azt amire kértem, hiszen ő rendes ember!   Én minden tőlem telhetőt megtettem hosszú éven keresztül.

Aztán azt gondoltam, és mi lesz velem, ha nem? Mindig ezen jártak a gondolataim.
Úgy éreztem, hogy elrabolták az életemet. Tehetetlen voltam, nem az én kezemben volt az irányítás.

Nem éreztem jól magam a bőrömben. Rossz volt a kedvem és én magam is elvesztettem a biztonságomat.

Mindig a jövőről gondolkodtam, mi lesz velem, ha segít és mi lesz velem, ha nem. Mivel nem tudtam a választ nem tudtam cselekedni.

Csak vártam. Egyre jobban lemerültem, nem volt energiám, hiába dolgoztam magamon és hallgattam pozitív embereket, csak kevés ideig éreztem jobban magam.

Már ezalatt a 4 hónap alatt, amit bizonytalanságban töltöttem, megjelentek a testi tünetek rajtam.
Elérkezett a nap amit vártam!

A válasz: sajnos nem tud segíteni nekem.

És akkor, ott nem éreztem dühöt, fájdalmat, hanem nyugalmat, békét, tettrekészséget. Izgatott voltam és azonnal arra gondoltam, hogy most mit fogok tenni, kivel fogok beszélni?

Végre visszakaptam az életemet. Újra az én kezemben van az irányítás. Én hozom meg a döntést, vagy jól, vagy rosszul döntök, de az enyém a felelősség.

Nem haragszom, tudom neki is vannak félelmei, korlátai, és biztosan nem tudja, milyen érzés csak úgy segíteni egy másik emberen. Kívánom neki, hogy egyszer élje át azt is.

Most már tudom, hogy miért van annyi megkeseredett ember az országban. A bizonytalanság megöli a lelket és megbetegíti a testet.

A megoldás, hogy vegyük kezünkbe az életünk irányítását. Képesek vagyunk teremteni, csak higgyünk benne, hogy csodálatos emberek vagyunk, csodálatos képességekkel. 

Írta: Székely Szidónia

info@gyor-kineziologus.hu

www.gyor-kineziologus.hu

bizt.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szekely-szidonia-alternativ-egeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr657776188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása