Székely Szidónia Alternatív Egészség

Székely Szidónia Alternatív Egészség

Seychellesi képek

2017. január 04. - Székely Szidónia Kineziológus


Tapasztalás!

Végre 3 év után, újra eljutottam pihenni.

Napokba telt, amíg már tudom élvezni azt, hogy nem kell rohannom, gondolkodnom azon, hogy mi lesz holnap, mit kell tennem. Amikor már nincs olyan érzésem, hogy lehet nem kellett volna eljönnöm, mert így elveszik egy csomó időm, vagy elfelejtenek a vendégeim.

Azután már csak az jön, hogy elkezdem évezni mind azt a szépséget, amit itt látok. És végre megint meg élek olyan dolgokat amit még nem ismerek és felfedezem azt, hogy a félelmeim ellenére is cselekszem, felszállok egy hajóra, ami életem mumusa volt. Megtapasztaltam érzéseket, érzeteket  és ezek jók, amikor megint együtt lehetek a gyermekemmel és persze tudom, hogy aztán lesz egy nap amikor elmegyek és ők is élik az életüket és én is az enyémet. Ez egy kicsit szomorú, de tudom ez nem végleges.Az ő életük és az enyém már különböző és ez teljesen természetes.

Láttam a kedvenc köveimet, amikről még mindig nem tudom, hogy miért nem gurulnak le. Isten megint csodát tett ezekkel a kövekkel, és éppen tegnap jutott eszembe, hogy ezt a szigetet is direkt meleg égövbe teremtette, mert ha itt hó lenne nem lehetne közlekedni a meredek utakon így is nagyon nehéz.

Szeretem azt, hogy az országban a kutyák az utcán sétálnak, és az autósok nagyon vigyáznak rájuk, sehonnan nem zavarják el őket és persze a kutyák sem agresszívek.

Szeretem, hogy az emberek nem kötnek bele a másikba, akkor sem ha azok mások és akkor sem ha egy kicsit többet ittak, mint ami illik, és kérés nélkül is segítenek, ha látják, hogy határozatlan vagy, mert nem ismered a helyes utat.

Szeretem, hogy egy nekem ismeretlen ember rám mosolyog és megköszöni magyarul a segítségem és még ajándékot is hoz.

Szeretem, hogy ha reggel felébredek, a tenger moraját hallom a kékjét látom és tudom, hogy sima a víz, ha vitorlások siklanak rajta és haragos, ha csak a teherhajók mennek.

Szeretem, hogy tiszta időben látni a szigeteket is és lehet, hogy a ház egyik oldalán esik a másikon pedig verőfényes napsütés van.

Szeretem az óriás Tekiket, hogy lomhán sétálnak, vagy éppen dagonyáznak a sárban, és mindig készek egy simire és egy kis rágcsálásra.

Szeretem, hogy a strandokon ritkán vannak sokan, bármikor találok egy nekem megfelelő helyet ahol azt érezhetem, hogy ez az én privát strandom, amikor fehér a homok, vagy olyan mint a por, vagy sárga vagy éppen rózsaszín, nagyok a hullámok, vagy sima a víztükör, vagy vannak óriás sziklák, vagy semmi nem gátolja a kilátást az óceánra.

Szeretem, hogy olyan gyümölcsök vannak, amiket én nagyon szeretek, banán, avokádo, papaya, mango, kókusz és akár a fáról is le lehet venni és persze az ízük itt mézédes.

Szeretem, hogy itt a gyerekek szabadon játszhatnak a vízben, soha nem hallottam az apukákat, mert a strandon több az apuka, rászólni a gyerekre, hogy azt ne csináld, gyere ide, vigyázz, csak csendben figyelnek és a gyerekek is tudják mit szabad és mit nem.

Szeretem, hogy a híradóban 5 percet arról beszélnek, hogy milyen szép az a különleges fa, amiből 3 db van a városban és végre kivirágzott és persze a kép is ott volt róla és másnap többen kimennek és megörökítik azt.

Szeretem, hogy békével megférnek a katolikusok,iszlámok és a hinduk egymás mellett és a boltokban a Ganésa mellett  ott díszelegnek a karácsonyfák is.

Szeretem, hogy szebbnél szebb virágok nőnek akár az erdőben mindenféle ültetés nélkül, de azért vannak arborétumok ahol együtt is meg lehet őket nézni.

Szeretem, hogy nem dudálnak, nem kiabálnak,nem mennek előre, ha az úton nem lehet haladni, inkább beszaladnak a boltba vesznek egy sört, vagy üdítőt és türelmesen várnak.  

Igen és ma este indul a gépem haza!

Szeretem, hogy otthon leszek és szeretem az új  tapasztalásaimat! 

 

Írta: Székely Szidónia

Hívj most :0630/4168446
info@gyor-kineziologus.hu
www.gyor-kineziologus.hu
http://www.boldogsag-energia.info

img_20161224_095619.jpgp1060160.JPGp1060084.JPGp1060402.JPGp1060343.JPG


p1060725.JPG
p1060747.JPGp1060497.JPGp1060655.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://szekely-szidonia-alternativ-egeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr912095555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása