Székely Szidónia Alternatív Egészség

Székely Szidónia Alternatív Egészség

Nekem miért nem lehet gyermekem...?

2015. június 07. - Székely Szidónia Kineziológus

Azt mondják, hogy a nők 2 dologért tesznek meg mindent azért, hogy legyen és azért, hogy ne legyen gyerekük.
Nagyon nehéz azt is elhinni, hogy amikor az orvosok azt mondják, hogy nincs semmi baj, minden rendben van és még sincs baba, akkor a félelmeink azok a gátak amiért nem jön össze a fogantatás. Természetesen ezek a félelmek a tudatalattinkban vannak és nem is tudunk róluk. A Kineziológia sok esetben segít, csak az orvosok ezt nem ajánlják. Pedig párhuzamosan nagyon sokszor oldjuk a blokkokat és nem kell egy vagyont költeni a beültetésekre. Sokszor a szülőkkel, sok esetben az anyával kapcsolatos élethelyzetek amiket gyerekkorban megéltünk azok  okozhatják azokat a blokkokat ami miatt nem jön össze a baba, vagy a félelem a változástól, hiszen egy új jövevény az ember egész életét megváltoztatja. Vagy amikor az anya egyedül maradt a kicsi gyermekkel és nagyon nehezen nevelte fel, mindig boldogtalan volt, ez lehet egy gát szintén, tudat alatt ott van ugyan az a félelem, mi lesz ha velem is ez lesz és én is egyedül maradok, nekem is olyan nehéz lesz majd mint az anyámnak volt.  Vagy soha nem kaptam szeretetet, vajon én tudok majd adni, vagy az én gyerekem is annyit szenved majd mint én a szeretet az érintés hiányától hiszen már látom, hogy olyan sokban hasonlítok az anyámra, vagy az apámra, aki végig kiabálta a gyerekkoromat és én is azt fogom majd csinálni? Ezt nem akarhatom a gyermekemnek !  Ezek a gondolatok játszódnak le a tudatalattiban és ő már tesz is azért, hogy megakadályozza, hogy egy rossz gyermekkor megismétlődjön. Ezt kérték tőle és ő teljesíti is, ő nem tud különbséget tenni jó és rossz között.            Egy kedves vendégem  aki évek óta járta az orvosokat és egy vagyont elköltött már sajnos minden eredmény nélkül, azt mondta, hogy mindig megkérdezte, hogy hova menjen, de azt mondták neki, hogy nem tudják. Végre elment egy orvos- természetgyógyászhoz, aki a Kineziológiát javasolta, amit természetesen ő haladéktalanul  megfogadott és  2 hónap után megjött a menstruációja spontán. Nagyon sajnálom azokat, akiknek ezt nem mondják, mikor már elfogy a pénz és  nincs eredmény ezt sokszor a kapcsolat sem  bírja ki és jön a válás. Ezek után még mellékhatásként ott lesz az önbizalomhiány is,  az értéktelenség érzése, hogy én még arra sem vagyok képes, hogy  gyermekem legyen és akár  nagyobb betegség is előfordulhat ennyi megrázkódtatás után . Ne várjunk ennyit van megoldás és van Választás, csak el kell fogadni és meg kell ragadni. 

Írta: Székely Szidónia

keress:www.gyor-kineziologus.hu
https://www.facebook.com/gyorkineziologusmegvan.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szekely-szidonia-alternativ-egeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr377524066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása