Székely Szidónia Alternatív Egészség

Székely Szidónia Alternatív Egészség

ÖLELÉS!

2015. június 10. - Székely Szidónia Kineziológus


Nagyon fontos az ember életében az ölelés. Nem is tudjuk, mert lehet, hogy nagyon keveset kaptunk belőle gyermekkorunkban, vagy annyi csalódáson mentünk keresztül, hogy nem engedünk közel magunkhoz senkit és amikor valaki meg akar ölelni a testünk szinte megfeszül.

Van egy jó hírem ez is tanulható. Soha nem tudhatja az ember, mikor kivel fog találkozni és attól az illetőtől ugyan mit fog megtanulni. Igen én is sokat csalódtam és nehezen engedtem magamhoz az embereket, de szerencsére elmentem egy tanfolyamra, ahol volt egy üres hely az első padban és én oda leültem és nagyon jól tettem.  Minden tanfolyam után megkaptam az aznapi ölelésemet, először furcsa volt és nem is volt egyszerű, de egyre könnyebben ment. Ezekből az ölelésekből jött a bizalom azután egy csodálatos barátság.

Isten mindig oda vezet bennünket ahova el kell jutnunk ahhoz, hogy léphessünk egy lépést  előre  az önismeret és a szeretet felé. Odaküldi azokat az embereket is akikkel találkoznunk kell és nem mindig  mindenkit fogunk kedvelni. Nem is ez a cél, hanem az a pár ember akik fontosak lesznek a számunkra akiktől olyat kapunk amire nagyon sokáig fogunk emlékezni és amitől mi is jobbak leszünk. Még ami nagyon fontos, adjuk át másoknak is az ölelésre mindenkinek szüksége van.

Írta: Székely Szidónia

keress:www.gyor-kineziologus.hu

https://www.facebook.com/gyorkineziologus

gyonyor.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szekely-szidonia-alternativ-egeszseg.blog.hu/api/trackback/id/tr137530108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása